Tuesday, April 21, 2009

desert rose 2






10 comments:

fitriazlan said...

excited nyer nk tngk gmbr yg akn dtg.i'm the first

Muhammad Haidar said...

Salam..crita yg dkt "Landmark" 2 mmng power trutama yg bhgian bwh...sronok bc...Allahu yubarik fik...knp batu dkt gmbr no2 mcm muka manusia pun ada..??

ashiena said...

wuhuu ~

kucingorengemok said...

ada skit² mcm 'gezet' cite koboi :)

Marvic said...

aku suka the last picture....

iYda Juhar said...

ape pon aku suke gambor yang ke-ampat itu jugak.

apa yang dipegang itu.

wehuuuuuuuuuuu

H a r i z H said...

wow, gambar pasir tu. tapi, klu lg tinggi shutter speed dia, aku rasa lagi mantop!

lagi2 sbb pasir kan warna mcm cerah2 sket. ttuka ngn background blkg...

contrast dia kena tggi aku rasa, kan?

bertambah mantop...

btw, kt mana ni?

redanna said...

amazing photos! credited to photo no 1, 2, and the last...

siti said...

lawa gambaq batu dgn duri..sy nk curik lagi dan lagi..hohoho

Fazzy said...

suke pic no 5..

cerita yang kot2 anda teringin nak baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...