Sunday, October 31, 2010

haji 2010

haji 2010


haji 3


haji 4

10 comments:

kucingorengemok said...

adik saya gi haji tahun ni, dok di elaf al sud :)

taj said...

Salam Lutfi...

amboi sikecik tuh...genyit mata kat sapa tuh????

support@safiudin.com said...

salam Lutfi,

cantik gambar2 ini, terutamanya gambar 'last' tu.. comelnya..

KaklongWiduri said...

rasa nak geget idung mak aji tu...nampak cam lazat jer idung dier..pun ada anak lelaki yang sedang mengerjakan ibadah haji sekarang ...muda lagi tu ustaz 24 tahun lelaki...cari lah ..mana tau jumpa..

Namie Amir said...

comeynya naseemmmm....!

Abdul Munir Sanusi said...

Labaikallah huma labaik!

Jumpa di sana Bro!

IbuSayang Bakery said...

gambar yg last tu mmg comel rasa nak cubit je...

Anonymous said...

wow..naseem buat haji..'ifrad' eh?
wkakaka

adek najwa,

Hajah Zainab bt Abdullah said...

naseem first haji tahun ini...

chainzz said...

salam Lotfi

suka tgk gambar ni. =)
gambar comel yang dalam kelas tersendiri, mcm gambar gambar baby dalam poster poster yg tersohor.

nice!

cerita yang kot2 anda teringin nak baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...