pengikut-pengikut yang menawan

Tuesday, March 15, 2011

the reason

I'm not a perfect person

There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
Thats why i need you to hear

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is You


DSC_4530
the bus. Jamaraat, Makkah.
Hari ini waseem genap 4 tahun mengikut kalendar oramputeh. Anak yang dilahirkan di Kota Makkah ini banyak memberikan impak yang besar kepada ekonomi dunia. Beliau membesar dengan kasih sayang ayah dan ibunya kerana berada jauh dari keluarga besar nenek dan datuk. Namun, itu tidak menghalang beliau dari merealisasikan impiannya untuk memiliki jam ipin dan upin yang dihadiahkan oleh ibunya 2 hari lepas. 

Allhamdulillah.. Kami amat bersyukur dengan kelahiran ini. Semoga beliau bakal menjadi penyambung zuriat dan keturunan kami serta mewarisi kepakaran kami untuk diisi dalam dunia yang serba kekurangan kini. 

Anda adalah saksinya!

Selamat hari lahir Abang. (dia akan marah kalau orang panggil dia waseem ).

Belog ini banyak menceritakan tentang dirimu. Nanti engkau dewasa, orang dah kenal gerak gerimu, jadi toksah duk berlakon  bersandiwara dengan cikgu sekolah yer sayang.

Lutfi Lokman,
Bukit Permai, Cheras,
Malaysia.

8 comments:

Chik Att said...

selamat hari lahir abang .... moga mewarisi kepakaran ayah dan ibu ....

MounLike said...

Sanah Helwa "abg" *takut kena marah*~
moGa menjad ank yang Soleyh insyaAllah~!!

Basyirah Abd Rahman said...

sannah helwah abg waseem. hehe. xpe waseem xmarah kalau panggil abg waseem kan ;p

PINATBATE said...

SANAH HELWA Abang Waseem,
semuga sihat,ceria dan semakin bijak.

Marvic said...

selamat hari jadi abg waseem..nanti tunggu adik Chelsea Anne kuar tengok dunia ek..hahaha

boxhousestudio said...

assalamualaikum warohmatullah hiwabarokatuh ya empunya blog
BHS nak ucap salam ulang tahun kelahiran pada anak sulungnya yang
cute mute tu...kenangan bersama abang di mekah dan di tanah air tak dapat di lupakan...especially bila di pakaikan jubah lengkap...dan berjalan sambil makan ice cream...moga bertambah-tambah bijak dan abang jadi anak yang soleh seperti ayah dan ibu k....amin amin amin Ya Rabbal'Alamin

Anonymous said...

Salam....tak lupa slmt ulang tahun untk ank lokman...,maaf say ni nak betanya,nit say nak nyambung belabor master kat umm al qura,Ada syarat kemasukan halal alquran sampan 30 juz ker? Sya dare Brunei,maklumat dari lokman sangat2sya harapkan,trima kasih.wasalam...

Anonymous said...

Maaf bnyak yg tesalah Taip...syarat hafal alquran untk masuk ke umm al qura?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...